احمد مرادی نماینده مردم‌ در  مجلس  شورای اسلامی

 معلولین هرمزگان می توانند افتخارات بیشتری در میادین بین المللی کسب کنند 



آئین تجلیل از ورزشکاران ، قهرمانان و حامیان ورزش های جانبازان و معلولین هرمزگان با حضور احمد مرادی نماینده مردم درمجلس ، غلا محسین رنجبر مدیرکل بهزیستی استان ، شهباز بارانی مدیر استثنایی آموزش وپرورش ،  علیرضا باقری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان ، مهرداد بازرگان ، مهران نجاتی و شهرام رحیمیان  حامیان هیات جانبازان و معلولین در سالن ورزشی جانبازان و معلولین هرمز گان برگزار شد.
   
    
در این مراسم احمد مرادی ریئس هیات جانبازان ومعلولین استان هرمزگان با اشاره به این که اجرای الزامات قانونی در به کارگیری از قهرمانان معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است گفت : امیدوارم هرکسی درحد توانای خود در کنار جامعه معلولین باشد زیرا حتما اثرات آن را در زندگی خود مشاهده خواهد کرد.  
وی افزود: انسان اگر بخواهد می تواند تمامی محدودیت ها را ازجلو راه خود بردارد و این عزم باید در انسان شکل بگیرد. رئیس هیات جانبازان و معلولین هرمزگان اظهار کرد: از سال ۱۳۸۵ با این هیات همکاری نزدیک دارم و از سال ۱۳۹۰ رئیس هیا شدم و از زمانی که این مسئولیت را قبول کردم زندگی ام متحول شد و این دگرگونی را هر لحظه بیشتر لمس می کنم. وی ضمن تمجید از حسن کامجو دبیر دلسوز هیات گفت : کامجو زندگی خودرا صرف خدمت به جانبازان ومعلولین کرده و از این نظر باید ایشان را یکی ازدلسوزان واقعی وحامیان ورزشکاران دانست.
مرادی با اشاره به این که جانبازان و معلولین استان هرمزگان سه تا پنج درصد جامعه هرمزگان را تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: ۳۸ هزار نفر در هرمزگان عضو این جامعه هستند و باید با برنامه ریزی مناسب  ساماندهی شود .وی با بیان این که زمانی که هیات جانبازان و معلولین را تحویل گرفتیم تعداد کمی افراد از این جامعه به سمت ورزش آمده بودند، عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب این تعداد به ۵۰۰ نفر رسیده است اما بازهم این تعداد قابل قبول نیست و باید با ایجاد زیرساخت ها ورزش جانبازان و معلولین را در سراسر هرمزگان فعال کنیم.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سالن میناب را پس از ده سال مشکل توانستیم بهره برداری کنیم تا شاهد رشد چشمگیر ورزش جانبازان و معلولین در میناب باشیم، اضافه کرد: ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد ارزش افزوده باید به ورزش تعلق بگیرد که بخشی از آن ورزش جانبازان و معلولین است که تاکنون هیچ سهمی تعلق نگرفته است.
   
   
  
وی ادامه داد: باید از حامیانی که همواره کنار ما هستند  و در این راه پشتیبان جامعه معلولین بوده اند  تقدیر کنیم.
مرادی با بیان این تاکنون دو بار  وزیر ورزش و جوانان  به استانداران و شورای عالی استان ها به شوراهای شهر سراسر کشور در خصوص ساماندهی ورزش جانبازان و معلولین در هرمزگان  بخشنا مه های داده اند اما عملی نشده است، تصریح کرد: چرا باید هرمزگان در بحث مناسب سازی شهری برای معلولین از کشور عقب باشد و یا در بحث اشتغال آن ها با مشکل مواجه باشیم.
وی با اشاره به این که اجرای الزامات قانونی در بکارگیری از قهرمانان معلولین در هرمزگان با مشکل مواجه است، اظهار کرد: امیدوارم هرکسی در زمره توانایی خود در کنار جامعه معلولین باشد  و حتما اثرات آن را در زندگی خود مشاهده خواهد کرد. 
این نماینده مجلس با بیان اینکه تمامی هیات های ورزشی تک رشته ای هستند اما هیات جانبازان و معلولین شامل ۱۵ رشته ورزشی است، عنوان کرد: معلولین نشان داده اند که با کمی توجه می توانند افتخاراتی در میادین بین المللی رقم بزنند که شاید هرمزگان در دیگر رشته ها نتواند و با پشتکار و عدم دلسردی به طور حتم شاهد رشد ورزش جانبازان و معلولین در هرمزگان خواهیم بود.
در پایان این مراسم از سوی هیات ورزش جانبازان و معلولین از خبرنگاران ورزشی ، حامیان ورزش جانبازان و معلولین و بانوان افتخار آفرین والیبال نشسته هرمزگان تقدیر به عمل آمد.
  
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها